kali pertama…

9 09 2005

Inilah kali pertama aku tulis menatang blog nih… huhuhu, sesekali jd org jakun teknologi ni best gak..

recent aktiviti, sangat seronok… tak perlu bgtau, pjg berjela-jela… yg paling penting, aku bersyukur yg makin ramai sebenarnye k’kwn aku even though aku rasa mcm keseorangan…

yg penting, aku nak balik, tp aku tak balik pun, coz baca2 sket fefakta utk debat LLM (tp x pegi pun, huhuhu)… bile aku bgtau mak aku yg aku x pegi debat, die pun berkata "…balik la, apa lagi?"… huhuhuh, tetiba ku teringat teaching module and tutorial aku tak siap lg… jd, x jadi nak balik… next weekend kena balik gak… nak tempah baju utk raya… Raya?…huhhu… dah masuk syaaban dah.. pastu ramadhan… pastu syawal…. huhuhu.. Selamat Aidilfitri… (kemaruk sgt nak beraya, even though pose blom lg)


Tindakan

Information

One response

24 10 2011
Cik Puan Basripuzi NA

Tiba-tiba aku rasa nak go thru entry kau start dari sini sampai terkini hehehe mungkin baaanyak yang aku terlepas

Tinggalkan Jawapan

