Ramadhan pembawa barakah

4 10 2005

arini ari pertama ramadhan untuk tahun ini… swonok gak, start pose… bersahur di 12th, tp tak tau lg berbuke karang mcm mana… apa-apa pun bulan pose kali ni, nak try bubur lambuk Kg Baru and tarawih di masjid wilayah, kalau kesampaian la… aku pun berharap takde halangan utk pnuh pose tahun nih, tak nak le sakit, demam etc… uzur tak le kot… hehhee

skarang pembacaan aku tentang buku H/Potter and the Half-blood prince dah sampai chapter terakhir, which is ‘The White Tomb’… huhuhu… sedih gile buku kali ini, sad ending tul… dah le cerite die lambat, pastu sedih gile plak kat hujungnye… pada sesape yg dah baca buku ni musti tau kenapa sedih… tapi kena tunggu the last book from J.K Rowling, maybe kuar 2 atau 3 tahun lg kot… buhsannye nak tunggu… time tu dah final-final year dah kot…

dah berapa kali mock pun aku tak tau, tp swonok tul… sungguhpun tak perform, tp swonok gak la… almaklumlah last tournament aku masuk is Debat A/Sekitar 2005, and aku tak pegi pun Debat Arkib and LLM, so mmg dah berkarat gile tekak nih… huhuhu… siap dpt pi Kolej 11 lg tuh… makin besar kabel debaters UM skang… tak lama lg, buat mock dgn budak Nilam Puri pun macam senang jek nak wat… huhuhu, mane le tau… apa-apa pun, aku berharap dpt le masuk Royal tahun nih, coz di situ aku bermula, and aku nak terus sambung….


Tindakan

Information

Tinggalkan Jawapan

