16 Okt 2005

16 10 2005

Udah hampir ke minggu last kuliah… peksa makin dekat… minggu ni n depan jek aku ade 3 helai paper… 21, 24, 27 Oktober 2005… huhuhu… pastu pas raya, exam 11, 15 Nov 2005… huhuhu… pastu ade royal debate kat UKM… whuhuhuh… nak pegi la… lama tak represent UM… last skali kat Debat A/Sekitar kat UTM… huhuhu

I’m still searching for a friend yg leh faham aku… atau dengan ayat yg mudah, sahabat sejati… in UM I mean… yet tak jumpe2 lagik… huhuh… mane la sumer manusia nih kan… kekdg rase mcm takde makne duduk kat UM ni kalau cenggini jek…

Nak raya.. tp baju raya tak beli pun lg tahun ni… akak aku, adik aku dh beli dah pun… ntah le, xde nafsu nak beli baju… brape kali dah ibu kate "pi la jejln kat sogo, beli baju barang sehelai dua"…. tapi tak beli-beli gak…

Pagi td ajak bebudak tgk cd… cerita yg best… "Cinta Si Penggali Kubur"… swonok gak layan criter tuh… walaupun dah kali ke-n aku tgk cd tu, tp tak jelak-jelak lg… best gile criter die… awat la criter tu x menang Anugrah Skrin?… yg menang, miftahul jamilah… aku dh tgk, tp xde la best mane citer tuh…

Okies… sesape di luar sane yg baca blog nih.. slalu aku nak bg lagu, tp kali ni nak mintak lagu… sape ade mp3 ‘Kekasih Awal dan Akhir’ dan ‘Penghujung Rindu’ leh le kasik kat aku ek… dua-dua lagu Jamal Abdillah…

okies…

chow…


Tindakan

Information

One response

28 10 2005
amirul redzwan

huhuhu…mgg exam gak la ko eh?
hehe
nak cari sahabat sejati? samela cam nak cari jodoh, tak ke mane larinye, cume mase yg…er, yg….ntah. hehe

Tinggalkan Jawapan

