Oratori : Wadah Pemikiran Kritis

27 01 2006

Bertemu lagi dalam blog ini…

Minggu ini banyak benda yang aku dapat tahu… yang memang mengguris hati… yang memang menyakitkan perasaan…yang memang meruntun jiwa… yang memang memamah semangat… sangat sedih menghadapi segala ini…

Pertama, apabila aku diberitahu yg aku kena jadik TP utk projek Debat NC antara kolej, aku terkejut la gak… then yg lebih tertekannye, Zulfadhli yg merupakan pengarahnye won’t be around at the momene… so aku kena la wat kerja2 tuh…

Then aku dapat tahu yang bebudak orator ade sikit tertekan dengan aku sebab aku jarang ke kelab… kalau datang je, utk bertanding… aku tak tahu le mcm mana diorg judge aku… memang sumer org ade hak utk menilai… tapi ini bukannya menilai, tapi menghukum… kalau diorg nak kata aku tak pegi utk ARKIB, aku mmg tak boleh pergi… kalau nak kata pasal LLM, aku tak diizinkan pergi oleh mereka sendiri… kalau nak kata pasal debat royal, Allah yang izinkan aku pergi… kalau nak kata pasal debat IKIM, mak aku tak kasik pergi… nak kata pasal final LLM and IKIM, aku tak boleh sbb ade kelas, lain la kalau ade surat pengecualian kuliah… then sebab itu sumer, aku dihukum sebegini… tak paham sungguh aku la… takpe la…

Yang paling penting, aku still ade bebudak kolej yang best… and aku akan kurangkan penglibatan di p’kat pusat, and kembali menumpukan di kolej, sebab di Kelab Orator UM, aku banyak dilukai dan dipersenda… so, dpd aku terus tersiksa, lebih baik aku tarik diri… besides, ade byk lagi orang yang lebih hebat dan lebih komited dari aku kat kelab tu…

Yang gembira plak, radio KKTAZ dah dpt peralatan baru… muhhu… seronok woo… lagi baguih jadik DJ….

lengkali la sambung, pnat plak mnaip….


Tindakan

Information

Tinggalkan Jawapan

