My 21st birthday….

15 11 2006

Birthday_21_005
14 Nov 2006… untuk kali ke-21, aku menemui kembali tarikh 14 Nov iaitu hari kelahiranku… huhuhu… well, seronok la gak… tapi sedih la, pi bangsar nak cari kek utk member-member, tapi takde kedai yang bukak… (thanks bob)… tapi, kak nining n friends belikan kek and sambut gak kat 6th…

Well, utk tahun ni, aku kurang menerima ucapan hari lahir… huhuhu… semua orang terlupa kot… anyway, trimas gak kepada yang wish whether kat sms ataupun f’ster…

Birthday_21_034_1
harapan aku tahun ini, agar aku lebih gembira dari tahun-tahun sudah… hidup semakin matang, dan Alhamdulillah aku bersyukur dengan kematangan yang Tuhan kurniakan dalam hidup ini… kerana kulihat banyak keputusan yang kuambil semuanya memberi manfaat… menunjukkan aku masih punya pertimbangan yang matang dan rasional….


Tindakan

Information

4 responses

21 11 2006
niNiNG

ayullll…
kamu kena tahu 1 cerita…yg plan semua tu ila….wish thaks kat die yer….
apa pon…good luck 4 royal debate..k…sayang kamu…

21 11 2006
NuRuL

hepi belated.. sume org bs study game ler.. smp tlupe nk wish.. hehe.. hope sukses sll.. debat diraja da latest ek..

4 12 2006
kudozu

bkn lupa laa bhai
exam mode
biase laa tu

4 01 2007
dIL

ala…aku xsempat nk wish ko…bz ngn xm n klikk ler by dat time..nway belated bday, belated x-mas, belated raye hj n happy new year asyraf!!

Tinggalkan Jawapan

