Salam Idul Fitri

25 09 2008

Kepada semua, salam menyambut lebaran daripada saya. Bak kata Abg Hasril, marilah sama-sama kita meraikan keakraban di bulan Syawal ini. Seribu kemaafan saya pohon kepada semua kenalan saya; keluarga tercinta, keluarga Orator UM, pendebat IPT se-Malaysia, rakan sekolej, Ex-SHAHians, kawan-kawan seperjuangan Sains dgn Pendidikan, pembahas SMAPK, guru-guru SMAPK, 4 Neptun & 4 Iranus SMAPK, serta semua yang mengenali diri ini. Mohon keampunan andai tersilap kata, terkasar bahasa. Moga hidup sentiasa diberkati Tuhan.

Seperti kebanyakan yang lain, saya akan berehat sebentar daripada penulisan blog. Tidak mahu jadi seperti iklan Petronas…

p/s = Kepada sesiapa yang tiada di dalam gambar di atas, jangan terasa. Sukar untuk memuatkan semua kenalan dalam satu gambar. Jangan bimbang, kalian tetap dihatiku…


Tindakan

Information

11 responses

25 09 2008
mysarah

selamat hari raya …maaf zahir dan batin….
p/s : nk entri mcm ni juga!!!…( editkan!!!)
*_*…..^_^

25 09 2008
masy2k

Letak aje gambar glob, then cakap semua ada dalam glob itu!!!!!!

Ali : Nanti ada orang merajuk jugak…

25 09 2008
x mamat x

baru aku sedar selama ni ko tak pernah bergambar dengan aku ek? hakhak!!

25 09 2008
Ibu

Selamat pulang ke rumah dan Selamat Hari Raya Maaf Zahir kepada semua

29 09 2008
irkuys

selamat hari raya abg ali

maaf zahir dan batin

sila ambil kad raya abg ali kat blog saya… hehehehe

30 09 2008
Rem

Ini detik terbaik untuk refleksi.
Mencari ruang yang belum terisi.
Memenuhkan ruang yang baru terisi separuh.

Pejuang yang baik tidak pernah menutup pintu pada perubahan.🙂

Salam lebaran,
maaf zahir & batin.

5 10 2008
eymanhykal

Salam Aidilfitri buat saudara Ali. Iklan Petronas… alangkah sportingnya mak. Okey, okey, okey, aje🙂

5 10 2008
walid

apasal gambar ngn org len ada skeping je..
gambar ngn kak sarah ada 2 kping plak..
xleh blah btul…😛

6 10 2008
insan kerdil

yay, gmbr sy ade, walaupun kecik..
hehehehe

8 10 2008
mysarah

TUAN WALID….komen x leh blah eh….propaaaaaaa

8 10 2008
arbaktun

maceh la letak gambar zaman muda muda ek …
dah tua ke?? huhuhu

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s




%d bloggers like this: