Gerudi otak!

22 10 2008

Diri ini masih kurang stabil, maka entri ini hanya dikhususkan untuk satu soalan teka-teki.

Ada seekor beruang. Beruang ini berjalan satu kilometer ke arah selatan, kemudian satu kilometer ke arah barat, diikuti satu kilometer ke arah utara. Akhirnya, beruang ini kembali ke titik asal tempat ia mula berjalan.

Soalannya : Apakah warna beruang itu?


Tindakan

Information

9 responses

22 10 2008
mysarah

tak ade warne…..*_*

Ali : Tak ada markah….

22 10 2008
kudozu

warna coklat

Ali : Cuba lagi ya!

23 10 2008
arbaktun

putih kwan i nyer jawapan

23 10 2008
farahana

ape kate ko bg je jwpn?hahha..
gtau aku jer..privately.ahakz

anyway..nk gtau aku knduri 16 nov ni..so jemputla hadir ye..almt n peta sume maisarah tau =p

kalo nk tgk gak..visit here:
http://ezraneffa.blogdrive.com/

daa..

Ali : Nak jawapan?… tunggu! Teka la dahulu…

23 10 2008
ghazly

hitam.

Ali : Salah… cuba lagi!

23 10 2008
masy2k

siapa jawab betul dialah beruang berkenaan sebab itu kurang yang cuba memberi jawapan

Ali : Soalan KBKK la ayah!

23 10 2008
redapples

pink!!!!

Ali : Jambunya kaler itu… tidak tepat la budak epal!

23 10 2008
xmamatx

putih kot. sebab beruang kutub. huh?

23 10 2008
xmamatx

ha, da dapat da. lepas ym ko, baru aku tau, kene bg alasan y kukuh. ok, alasan aku:-

jawapan aku putih. sebab ape? sebab beruang kutub berwarna putih. sebab ape? sebab ape ek? er.. sebab, even die berjalan 1 km ke selatan, 1 km ke barat, 1 km ke utara ke, x kisah la, sebab beruang tu ade kat kutub.

er.. boleh terima x?

Ali : Boleh la…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s




%d bloggers like this: