Posting

8 04 2009

Posting

Syukur Alhamdulillah. Berita baik ini ingin saya kongsikan dengan semua…

posting

Hidup akan mula berubah selepas ini. Selamat menempuh dunia baru untuk diri sendiri!

Tahniah

zon-tengah

Maka, sebelum lapor diri untuk berkhidmat, saya sempatlah bercuti-cuti Malaysia. Destinasi? Ke Kajang sahaja. Kanak-kanak di SMAPK sudah beberapa kali mengajak saya singgah sekolah untuk bertanya khabar, maka saya layankanlah permintaan itu. Kebetulan pula, pasukan bahas SMAPK ada pertandingan bahas SBP zon tengah. Sambil menyelam minum air.

Apa-apapun, tahniah buat pasukan bahas SMAPK. Moga sukses dalam HKSBP akan datang. InsyaAllah akan beroleh sesuatu jika tekun dan sabar!

Hadiah Posting?

Sehelai Acer Aspire 4935 untuk diri saya, setelah 2 bulan membuat survey ke atas beberapa jenama laptop yang ada. Kepada yang sedang mencari-cari laptop, model ini amat berbaloi rasanya.


Tindakan

Information

12 responses

9 04 2009
xmamatx

guru sandaran? membawa maksud?

Ali : Belum lantikan lagi…

9 04 2009
masy2k

Congrats

Acer Aspire 4935 tu berbaloi dari segi apa? Jenamanya kah? Rupanya kah? Spesifikasinya kah? Atau Sumber mendapatnya kah?

JANGAN SAMPAI KAH KAH KAH SUDAHLAH

Ali : Semua di atas…

9 04 2009
penamaya

Tahniah & Terima Kasih.

Jumpa lagi & Doakan selalu ye.

9 04 2009
mysarah

CONGRATS!!!….di dalam hati terus berkata . …(ala……. xnk pindah JB….nk duk Muar….huhu…)
x tgk lg sehelai ACER awk tu…bile agak nya bole berjumpa ek??/…huhu

Ali : Ada masanya nanti, sabar ek…

10 04 2009
akunakalygpenyayang

ali tahniah!!tugas kita sebagai guru ni tak lah glamour dan ada kalanya dipandang rendah oleh orang lain tapi kita patut berbangga sebab masa depan diduni di tangan kita dan abg doakan ali dapat tempuhi dugaan dengan tabah dan dapat jalani hidup sebagai guru dengan baik!!aminnn

11 04 2009
fazilyahaya

tahniah!!!! bakal menyusul gelaran guru sandaran 2 tahun lagi. Insyaallah.

Ali : Thanks! Good luck!

12 04 2009
eddy

salam.. abg ali, tahniah. semoga terus berjaya menjadi seorang pendidik anak bangsa yang berjasa!

to kak sara ; alaaa.. jb ngan muar, dekat sajaaa… tukar pun senang kot, jpn bg jer nanti, dun wory! alasan solid!

Ali : Thanks! Eddy sengal!

12 04 2009
kudozu

Congrats!

12 04 2009
suriram

tahniah to ali.profesion sebagai seorang guru merupakan satu profesion y mulia:pselamat mendidik!!!

21 04 2009
Pjoyz

Erm… Acer kurang bagus.. tapi still ok.. hehehe

30 04 2009
ninAmalina

heee. selamat datang ke SMK Tasek Utara yangg sgtt havoc dan rawkk ya cikguu. harap tabah dan enjoy mengajar disini. haha😀

Ali : Ni siapa pulak ni? Anyway, thanks…

8 06 2009
Faiezi UPSI

Salam,

Tahniah dah postingpun ek?
Kat Johor sekolah mana?..

Mesti seronokkan?

Tak mohon SBP?

Ali : Sekarang di SMK Tasek Utara JB. SBP? Buat masa ini tidak terfikir. Seronok di sekolah ini…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s




%d bloggers like this: