Album baru In-team

17 04 2009

Satu album baru yang berbaloi jika dibeli.

inteam-allahu-rabbi-2009

Kumpulan nasyid In-Team telah tampil dengan album baru berjudul ‘Allahu Rabbi’.

Saya begitu tertarik untuk membuat promosi.

Mengapa? Kerana setelah sekian lama, In-Team akhirnya kembali menyatukan kesemua vokalis yang sedang dan pernah menganggotai kumpulan ini iaitu Syah, Rahim, Hazamin, Suhaimi (suami Ina Naim) dan Syam (vokalis Dehearty).

Lagu-lagunya pun sedap. Track paling saya sukai ialah Hamzah Asadullah dan Hanya Takdir (Untuk Palestin) yang mana liriknya ditulis oleh Habsah Hassan. Dalam laman web In-Team, pabila ditanya tentang adakah akan wujud lagi berunsur cinta manusia dalam album, In-Team menegaskan “tiada lagu seperti itu lagi daripada kami”.

Namun, saya lebih gembira jika narration seperti album Kasih-Kekasih, Impian Kasih dahulu diwujudkan kembali…

Maka, belilah satu hari ini!

p/s : Saya sudah seminggu menjalani alam pekerjaan. Seronok!


Tindakan

Information

10 responses

17 04 2009
xmamatx

wah, bagus!!

sedang menunggu kamu gaji dan kembali ke sini (kuala lumpur)!

ok?

18 04 2009
yus_anakmelayu

Terkini aku sangat tersentuh bila mendengar lagu Taubat Seorang Hamba, nyanyian Hafiz dan Irsyadee. Sayu… Tahniah untuk alam pekerjaan =) Lawat2 la blog aku, he..he..

22 04 2009
Efzueni

sydah sekian lame tidak kita bersemuka..
berbicara….tntang hal dunia…

hurrmmmm…dunia nasyid..
nyanyian ke arah kebaikan…
itu aku…

bukan seperti dahulu..
mgkin?

31 07 2009
adny

assalamualaikum buat abang amien abang syah dan abang rahim.lagu terbaru in team memang sedap terutama lagu hamzah asadullah,memang best lagu tu,saya minat sangat lagu tu

5 09 2009
surayafirdaus

saya setuju!!! lagu2 dalam album tu memang best!!!

10 03 2010
najwan

saya memang suka dengan lagu hanya takdir

10 03 2010
najwan

Saya memang minat dengan in-team walaupun saya baru berumur 13 tahun.

15 03 2010
nur darwina sofea

assalamualaikum,,abg2 inteam tutama abg syah..album bru mmg best,,lg2 lgu allahurabbi..

1 06 2011
nur syazwani

assalamualaikum buat abng2 inteam sumer…syer dari kcik mmg minat lagu inteam….sampailah skrang …lagu allahu rabbi mmg best terutama dia muhammad….

2 06 2011
nur syazwani

bler inteam nk dtng trganu???…

Tinggalkan Jawapan

