Alahai BMW

27 04 2009

Nick Heidfeld

Frust sangat-sangat.

Mengapa? Kerana semalam BMW Sauber mencatatkan pencapaian yang mengecewakan.

Dengan bangganya, kedua-dua pelumba BMW Sauber memperoleh kedudukan ke-18 dan 19. Haha!

Jenson Button pula semakin unggul, sudah mencatatkan 3 kemenangan daripada empat perlumbaan. Hebat! Ternyata berkesan diffuser yang digunakan di jentera Brawn GP dan beberapa pasukan yang lain…

Diffuser

Selepas ini perlumbaan akan berpindah ke Eropah, dimulakan dengan Sepanyol rasanya. Moga BMW Sauber akan lebih baik!

Siapa sokong BMW Sauber, tinggalkan komen ya! Yang lain pun boleh juga…


Tindakan

Information

6 responses

27 04 2009
fireroll

aku pun peminat dan penyokong pasukan BMW Sauber…
tapi permulaan musim kali ni agak hambar bagi kedua-dua pelumbanya…
hope mereka dpat bangkit dalam baki perlumbaan yang ada….

27 04 2009
Efzueni

lalalalalalaaaaaaa…………

bila abg nak grad????

jgn tinggalkan…..
orator um ye…

27 04 2009
jumapx

hu3
belum masanya lagi kot…

mungkin tuah eropah…he3

28 04 2009
maisarah

saya hanya minat kereta BMW & baju BMW je ….yg lumba2 ni kureng2 sikit…bole x?hehe…

30 04 2009
shapit

taun neh nampaknyer taun brawn gp dan rakannya yang meggunakan diffuser
ape2pon mmg agak susah la bmw nak mencabar kejuaraan

2 05 2009
Insan Kerdil

sekarang F1 dah macam pelik2..huhu

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s




%d bloggers like this: