Potong rambut : L & P

20 01 2011

Versi Wanita

Wanita 1 : Oh, you potong rambut ya? Cute la!
Wanita 2 : Ye ke? I tak rasa cute la. Rasa macam tak padan. Lagi pun, belum ada artis yang potong rambut camni.
Wanita 1 : Taklah! Potongan rambutmu perfect. I pun nak potong rambut camtu tp muka I ni agak lebar. I rasa Fasha Sandha pun ada fesyen rambut cam you tau…
Wanita 2 : You serius? I rasa muka you cantik. You senang nak potong rambut macam model macam ni dan potongan rambut model tu kan lawa. I pun teringin potong seperti itu sebenarnya, tapi I takut nanti leher I nampak panjang…
Wanita 1 :  Tak juga model! I teringin nak ada leher mcm model tau! Leher macam model pasti akan membuat orang tidak melihat bahu I yang buruk ni.
Wanita 2 : You jgn bergurau! Ramai wanita yang nak bahu macam model . Semuanya sempurna. Maksud I, lihatlah lengan I, lihatlah betapa pendeknya lengan I. Jika I ada bahu mcm model, senang I nak cari baju yang sesuai.

Dan perbualan boleh berlarutan sehingga sejam…

Versi Lelaki

Asyraf  : Ali, lu potong rambut ke semalam?
Ali : Yup!


Tindakan

Information

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s




%d bloggers like this: