kenal + ali = kenALI

di zaman gemilang

Nama diberi Ali Asyraf Mohamed.

Dilahirkan pada 14 November 1985 di Johor Bahru. (sudah tahu kena beri hadiah!)

Sama sahaja seperti orang lain, ingin berkongsi idea bersama-sama. Jangan kecil hati kepada sesiapa ya!

If you have an apple and I have an apple, and we exchange apples, we both still only have an apple. But if you have an idea and I have an idea, and we exchanges idea, we each now have two ideas. ~George Bernard Shaw~

E-mail                        : shahrul_arif04@yahoo.com

Yahoo! Messenger   : shahrul_arif04

Facebook                  : Ali Asyraf Mohamed (http://www.facebook.com/cikguali)

No Hphone                : kat f’book ada

24 responses

20 03 2008
Akulah

comelnye ali….
huhu

Ali : Haha! tau takpe… ini 18 tahun lepas…

5 07 2008
wana & wani(twin shah pekan,form1,2002

ai,x sangka ali asyraf,slh sorang f52002 dah jadi cg.congratz…jgn lupa doakan kejayaan km dlm stpm 08.

18 07 2008
Nur Adibah Syahirah

mka cg maintain gak r..
mcm kcik2 gak..
cute~

13 10 2008
mely

ali dari dulu hingga sekarang tetap sama rupanya…

18 10 2008
woody

wah…comelnye abg ali yg kecik ni(foto atas)..
telinga x berubah la(Ops!terlebih suda)
badan,obviusly la akan beRUBAH..hikhkhik

25 10 2008
x mamat x

boleh ganti poster utama cerita smallville.
baju kat bahagian dada tampal huruf ‘A’ besar2.

Ali : Pandai-pandai je kamu ni…

28 10 2008
eddy to masy2k

aah.. sah2lah masa kecil comey..
masa besar ni lagi comey rasanya..
hahahaha

28 10 2008
a.r

yg kat belakang tu madiah kan??? dgn mak ko cik azan kan??? ha ahaha h aha ha h ah ah…
tembak

21 11 2008
aen_aisyah

slm ziarah.
nice blog!

23 12 2008
Fakhrul Ezam

Salam…nice blog. Gaya penulisan bukti anda seorang pendebat.

20 02 2009
adrif sina

mmg comei…
cm anak hindustan…
hehe…

9 03 2009
szam
11 03 2009
mahasiswa

salam ziarah.
wah, ade blog gak ye bro kite ni.
kenal tak ?🙂

12 03 2009
mohd isadlihafizi

orang sabah nak mencelah sikit… harap2 ingat lagi la kat orag keningau ni ek

22 03 2009
eiyka

dr kecik hngga besar sama je warna kulit…
nature la warna skrg nie ekk…hehe…

13 03 2011
cik payung

hahaha..terasa ckgu ali tu kang..

12 04 2009
muiz a.k.a maria

cantik uolsss….

14 05 2009
utipia

hehe.. muke ko sebijik macam adik ko ek

2 07 2009
jonh connor

boleh bincang pasal kekuatan dan kelemahan sistem pertahanan negara?
bkn saja dari segi ketenteraan, tapi plg penting dari segi dasar2 negara…

this is john connor..

25 11 2009
Nuradibah Zainal

dulu cute skrg pun cute jugak ;p

13 03 2011
cik payung

adoi la cikgu….. baguih nye ade ckgu gini….

24 10 2011
Cik Puan Basripuzi NA

Ada dua entiti rahsia di belakang kanak-kanak dalam foto. Boleh buat entry tentang merkea bila senggang nanti🙂

9 11 2011
Monicca2654

salam ziarah.
wah, ade blog gak ye bro kite ni.
kenal tak ?

+1

18 12 2011
hisyam zaini

asal lagi gelap hehehehehritik roshan ..(ops terlebey sudah)

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s




%d bloggers like this: