Cuti-cuti Semester

5 06 2006

bertemu dalam blog ini.. setelah sekian lama aku tidak menulis ape-ape di sini…

well, arini 06.06.06… cantik woo tarikh nih…aku masih lagi di rumah, menghabiskan sisa-sisa cuti yang menyeksakan… huhuhu… perang dingin telah berlaku dan aku bukan di pihak berkecuali… rasa mcm tak sabar-sabar nak balik UM utk jumpe dengan k’kawan especially geng-geng PM…

minggu lepas telah berlangsungnya HKSBP ’06 di SMS Sultan Ahmad Shah, Kuantan… well, hajat di hati hendak pergi ke sana, apakan daya, tiada rezeki… namun, hulurkan juga pertolongan dan bantuan untuk sekolah tercinta… itu namanya bantuan jarak jauh (BJJ)… maybe Zaffan pun tolong gak… Alhamdulillah, sekolahku yang tercinta iaitu SHAH Pekan berjaya melangkah ke pusingan akhir untuk kali kedua berturut-turut… suatu sejarah yang dicipta yang gagal aku tempa masa di sekolah dulu…. SHAH vs SAINA di final PPM?… mengingatkan aku final Piala Dato’Syukor Abdullah 2001; SHAH vs SAINA gak.. di L’kawi masa tuh… aku harap, keputusannya 2001 itu pun berulang gak… tapi melangkah ke pentas final PPM sudah membanggakan aku…

Anyway, tahniah pada kontinjen SHAH Pekan… buat kekanak nakal yang kuat makan; Amin, Syafiq, Siddiq, Syukri, Ikhwan…. Cikgu-cikgi yang byk menolong; Cik Syawal, M.Ann, En. MAzlan, En. Amin dsb… juga trimas pada Zaffan and Mr. Azaman… ada jodoh jumpe di PICC nanti ek…

tak sabarnye nak balik kolej…


Tindakan

Information

One response

7 06 2006
oTeL

erm,…sedeynyer baca blog abg ali nie………………… anyway tahniah la SHAH PEKAN YERK…….. mmg saya akan support shah pekan utk final ppm nanti…….ckp kat dak2 SHAH….diorang kena menang…diorang dah kalahkan sekolah2 hebat start suku lagik..diorg dah kalahkan mckk…dah kalahkan kisas…n dah kalahkan smapk…huhu….good luck !!

Tinggalkan Jawapan

