Akhirnya, semester kembali….

18 06 2006

huhuhu… aku akan ke Kuala Lumpur pada 21 hb nie, kembali ke laman kolej and varsiti tercinta…. kembali meneruskan misi-misi yang belum terlaksana…

first thing, kursus PM… then haluansiswa.. sungguhpun begitu, ingin meminta pelepasan sat coz nak tgk final PPM kat PICC nanti… tak akan lepaskan peluang keemasan ini… then barulah naik semester…

kesimpulan yang dpt dibuat, cuti kali ini berlangsung dengan sangat pantas… tak terasa puas di rumah, dah kena balik U… aktiviti biasa time cuti, iaitu kembali ke SHAH Pekan tidak berjaya dilaksanakan… ni sumer salah Helmy Akmal, tembak die…. huhuhu…. and perang dingin di rumah terus berlaku… aku tidak mahu menjadi org pertama yng jernihkan keadaan…. Sekali aku ludah, aku takkan jilat balik… tak kire le sape yang kena…. kekadang rasa bersalah, tapi aku nak naikkan gak ego aku melepasi batasan had pemikiran orang lain… biar aku dikenang sebagai anak, cucu, atau cicit yang derhaka, asalkan orang itu belajar sesuatu dari aku yang mentah ini…

nanti dah balik kolej, aku taip je pepanjang…


Tindakan

Information

Tinggalkan Jawapan

